Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

czwartek, 10 listopada 2022

Dzis placze ze szczescia i ulgi

Mam wyniki.

Guz to gruczolakowlokniak; najpospolitszy z guzkow robiacych sie w piersiach u miesiaczkujacych kobiet. Dlaczego moj postanowil urosnac dosc pokazny i znieruchomiec, tego nikt nie wie. Najwazniejsze jednak, ze to nie rak i moge odetchnac glebiej. Teraz czekam az moja biedna, podziabana piers sie zaleczy, bo poki co, wokol miejsca wbicia igly, zrobil mi sie piekny, kolorowy siniak.

Niestety, po tej "przygodzie" czeka mnie coroczna mammografia zeby monitorowac co sie w piersiach dzieje. Poniewaz jednak nie potrafie sie skutecznie sama badac, moze to i dobrze.

Dziekuje Wam dziewczyny za wszystkie kciuki, modlitwy i pozytywne mysli. Jestescie wspaniale! :*

31 komentarzy:

  1. Uuffff
    Bardzo bardzo się cieszę
    Wieelka ulga dla Ciebie po ogromnie ciężkim czasie 🙂
    Pozdrawiam i przytulam tym razem ze szczęścia 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. super wiadomosc!! ja robie mamografie rok w rok, ze wzgl na historie choroby w rodzinie. mozna sie przyzwyczaic :)
    mam nadzieje, ze bedziesz dzisiaj swietowac i swoje urodziny i wyniki :)
    pozdrowienia z deszczowej FL. Nicole wlasnie przez nas przechodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ufff, bardzo sie ciesze! sciskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wiadomość! ja wierzyłam, że tak będzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufffff!
    Nie strasz więcej! :D

    Noelka niezalogowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Hurraaaa!!! Lepszej wiadomości na długi weekend nie mogłaś nam zafundować 🙂 cudownie. Teraz leć po szampana (albo kilka 😜) i świętuj urodziny

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bardzo się cieszę!!! To jak odzyskać życie na nowo! Myślałam o Tobie niemal codziennie. Współczułam ogromnie. Miałam nadzieję, że nie dolega Ci nic poważnego, że to po prostu niemożliwe, ale z drugiej strony przecież rak potrafi wkraść się niepostrzeżenie w życie każdego... Twoja historia była dla mnie bodźcem, by po okresie pandemii, (kiedy to omijałam lekarzy szerokim łukiem) wybrać się w końcu na kontrolną cytologię i USG piersi...

    Wszystkiego dobrego dla całej Waszej czwórki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wiadomości

    OdpowiedzUsuń
  9. 💪❣️❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Agata bardzo bardzo sie ciesze i nawet nie wiesz jaka mi dzis sprawilas radosc.Ciesz sie zyciem i swoja rodzinka:)Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wiadomość. Cieszę się bardzo razem z Tobą. Dokładnie tak myślałam.
    Przeszłam to wszystko i za każdym razem było bardzo stresowo
    Dziś ciesz się i świętuj. Uściski ogromne. Lux

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wiesci 🤩

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety??
    To najlepsze co może być!!
    Coroczna mammografia to cudowny dat ratujący życie!!

    Hip hop hurra!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ej! Mammografia to obowiązek! Takie trzymanie ręki na pulsie ;D Cieszę się, że po strachu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam biopsję wiele razy,poki co,wszystko dobrze.Pozdrawiam i cieszę się razem z tobą!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Hura!!!
    Agatko, cudownie! Jaka ulga i radość!
    Już jak zobaczyłam tytuł posta, to kamień spadł z serca. Cieszę się z Tobą, aż mi łzy lecą ze szczęścia.
    A teraz świętuj podwójnie kochana: urodziny i wyniki. :)
    Aż się chce żyć!

    OdpowiedzUsuń
  17. hurrrrrrrrrrraaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! to krzyczałam ja, która przeszła przez podobne doświadczenie osiem lat temu. kochana! nawet nie wiesz jak się cieszę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie! A teraz kochana, skoro zyskałaś "nowe życie" korzystaj z niego ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wlasnie ja pierwsze co pisalam, to ze nie musi byc to zlosliwy guz, bo nawet duzy rozmiar nie przesadza o zlosliwosci. Tak tez myslalam, ze to "powinien byc" wlokniak, zeby nie byc prawdziwym rakiem. No i jest! A wiec pijemy, do dna, za dlugie zycie! Brawo, Agata, ciesze sie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie łzy to rozumiem. Za Tobą trudny czas, teraz może być tylko lepiej. Do kontroli można się przyzwyczaić (ja muszę co pół roku, choć stres zawsze jest), ważne by być pod dobrą opieką.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Agato, bardzo, bardzo, bardzo się cieszę!!! Wyobrażam sobie, jaką jesteś szczesliwa:) Teraz swietuj i dobre wiesci, i urodziny.
    Ja robie mammografie co roku, tym bardziej że w rodzinie były przypadki raka. I Ty rób dla spokojnosci:)
    Pozdrawiam,;serdecznie sciskam💙

    OdpowiedzUsuń
  22. Uf! Superowe wieści!!!! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Najwspanialsza wiadomość jaką mogłaś przekazać na długi weekend. Bardzo się cieszę i skoro ja poczułam ulgę, to o ile większą poczułaś Ty :* Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekałam na takie wieści :) Bardzo się cieszę, że to nie zmiana rakowa złośliwa. Podejrzewam, że teraz ulżyło Ci niesamowicie i cieszysz się, że nie powiedziałaś dzieciom. Mocno ściskam i życzę wspaniałego czasu

    OdpowiedzUsuń
  25. Co za ulga! Płaczę razem z Tobą :* :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, bardzo się cieszę. Korzystaj z życia i doceniaj każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo się cieszę Agatko, cały czas myślami byłam przy Tobie i mocno trzymałam kciuki, żeby to była niegroźna zmiana. Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobre wieści, cieszę się. Podbudowują.

    OdpowiedzUsuń
  29. Doskonały wpis! Bardzo użyteczne treści przedstawione na Twoim serwisie. Podziwiam Twoją dyspozycję w pisanie takich dobrych artykułów. Chciałabym też zaprosić odwiedzenie własnego serwisu, gdzie też znajdziesz interesujące informacje na temat mody. Zapraszam pod adres mój blog. Wesołego spędzenia czasu!

    OdpowiedzUsuń