Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

sobota, 3 listopada 2012

Samochwala :)

Zainspirowala mnie Klarka, a konkretnie ten post. :) Chcialam napisac komentarz, wydawalo sie takie proste i ...utknelam! Znalezc 5 pozytywnych rzeczy na swoj temat... Jedna, dwie, to nie problem, ale AZ piec??? Rzeczywiscie latwiej jest wyliczyc swoje wady... Ale sprobuje i zachecam do tego cwiczenia wszystkie czytajace dziewczyny! :)

1. Odziedziczylam po mamie (w pewnym stopniu) zdolnosci plastyczne i niezle rysuje.
2. Mam dobra pamiec i nigdy nie sprawialo mi problemu wykucie czegos "na blache".
3. Jestem punktualna i wole 15 minut poczekac niz spoznic sie 2 minutki.
4. Mam dobre instynktowne rozeznanie w terenie i rzadko sie gubie.
5. A z pozytywow "fizycznych" to mam geste, mocne wlosy. Nie mam tendencji do tycia i nawet w 9 miesiacu ciazy jestem nadal szczupla (jak na ciezarowke oczywiscie). :)

Wasza kolej! Kto sie podejmie? ;)

8 komentarzy:

  1. Dla mnie za trudne;/
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cos Ty, po przeczytaniu Twojego bloga, wymienilabym natychmiast co najmniej 3 pozytywy! :)

      Usuń
  2. Swietny pomysł. Tak trudno powiedzieć o sobie coś pozytywnego, bo wydaje nam się, ze się przechwalamy, ze lepiej jest narzekac.
    Nie znając tych Twoich plusów uważałam ze jesteś swietną babka ale teraz to fju, fju... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, czyz narzekanie to nie nasza, polska, dyscyplina narodowa? ;))

      Usuń
  3. Fajna inicjatywa. To nie jest samochwała, ale samoświadomość. Każdy powinien od czasu do czasu pomyśleć o swoich wadach i zaletach, a dziwne, że to drugie trudniej wyłuszczyć. Każdy je ma, a jakby głupio o nich mówić, a nawet pomyśleć. Jak przeczytałam Twój post, pomyślałam: prosta sprawa, robiło się takie rzeczy na studiach pedagogicznych i przed rozmowami o pracę... i utknęłam. Bo to wcale nie łatwe. Dobry trening, dzięki.
    1) Posiadam dużą samodyscyplinę i dlatego dobrze organizuję czas i przestrzeń.
    2) Jestem twórcza - umiem zrobić wiele rzeczy własnymi rękami i głową - plastycznie, kulinarnie, technicznie i literacko.
    3) Jestem cierpliwa i coraz bardziej pozytywnie i rozumnie nastawiona do życia, ludzi, problemów.
    4) Lubię się rozwijać, jestem ambitna i łatwo się uczę nowych rzeczy.
    5) Jestem odpowiedzialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie! Mialam tak samo kiedy chcialam skomentowac u Klarki! O wadach moge nawijac w nieskonczonosc, a zalety wciagnela czarna dziura! ;)

      Usuń
  4. Nasze słabe strony są najsilniejsze, niestety.O zaletach rzadko się myśli a szkoda.To wcale nie jest złe myśleć o sobie pozytywnie.Ciekawe dlaczego to takie trudne? Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, ze wiekszosc ludzi wymienienie zalet traktuje jako chwalenie sie i zwyczajnie i podswiadomie sie krepuje. Ale od czasu do czasu dobrze jest pomyslec o sobie pozytywnie.

      Usuń