Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

piątek, 16 listopada 2012

Kolejna zalegla nominacja :)

I znowu od Joasi (rozpiescilas mnie kochana!) ;)




Wyroznienie dostalam we wrzesniu. Nie moge uwierzyc, ze juz tyle czasu minelo...

Nie za bardzo kojarze zasady tej nagrody, ale chyba nie ma tu szczegolnych wymagan. Dziekuje nominujacemu i przekazuje wyroznienie dalej, dowolnej ilosci osob. Latwizna! ;)

A wiec po pierwsze: Joasiu, bardzo, bardzo dziekuje za nagrode! Ciesze sie niezmiernie, ze uwazasz moj blog za tryskajacy humorem i to na tyle, zeby przyznac nominacje! Pierwsza babeczka wraca do Ciebie!

A teraz pozostali, czy raczej pozostale, bo jakos babski klub mi sie tu robi... ;) Najchetniej nominowalabym wszystkie blogi, ktore czytam, bo wszystkie sa mi bardzo bliskie, ale wtedy przyznawanie nominacji zajeloby mi cala noc, wiec musze z lekka zredukowac liste. :) A wiec:

Dla Bajki, poniewaz mala Emilka (choc nigdy jej nie widzialam) z opowiastek brzmi slodko jak ta babeczka z obrazka. :)
Dla Idy, za regularna dawke dzieciecego humoru slowno - sytuacyjnego. :)
Dla Dorotki, bo jest dla mnie matka idealna i niedoscignionym wzorem do nasladowania. No i za te wszystkie Fasolkowe przeboje. :)
Dla Akularka (wiem, ze "slodki" srednio pasuje do Twojego bloga, ale MUSIALAM go nominowac, no po prostu musialam...), bo przy czytaniu jej postow przy porannej kawie regularnie opluwam ze smiechu monitor. ;)
Dla Klarki, za cudowne opowiesci o kotach i smieszna lecz jednoczesnie wzruszajaca historie o Krysi i Rysiu. :)
Dla Martusi, poniewaz jestem pod ciaglym (pozytywnym) wrazeniem, ze jedna kobietka moze ogarnac dom, meza i czworo dzieci i nie zwariowac. :)
i
Dla Hani za cudowna, ciepla madrosc zyciowa i piekne wiersze.

Gratulacje!

PS. Zostala mi jeszcze nominacja od Simery, ale zajme sie nia juz po weekendzie... Musze przyznac, ze te blogowe gry i wyroznienia sa dosc czasochlonne. :)

1 komentarz: