Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

piątek, 20 lipca 2012

Kto by pomyslal...

Sa jednak zalety z posylania dziecka do zlobka. I to dosc niespodziewane. :)

Bi od zawsze byla typowa coreczka tatusia. I nic dziwnego, skoro od urodzenia tatus nosil, nosil i nosil, nie chcial odlozyc dziecinki nawet na chwilke. Ukladal malutkie cialko pionowo, zeby ciekawskie (choc wtedy niewiele widzace) oczka mogly swobodnie rozgladac sie dookola. Pozniej, kiedy Bi miala 3 miesiace mama wrocila do pracy i z kim dzieciatko zaczelo spedzac cale dnie? Z tatusiem oczywiscie! A co robil tatus? Nosil, nosil, nosil, lulal do snu, robil samoloty. Przez pierwszy rok zycia nasze dziecko rzadko dotykalo ziemi i teraz placimy za to rozpieszczenie. To cud po prostu, ze Bi zaczela chodzic juz w wieku 10 miesiecy, bo okazji do praktyki miala raczej niewiele... Ale raczki rodzicow pozostaly ulubionym miejscem...

Ale ja w sumie nie o tym chcialam...

W kazdym razie dziecko nasze bylo z oczywistych powodow bardzo przywiazane do tatusia. Mamusia, owszem fajna, cyca ma jeszcze fajniejszego, ale to do taty szla i usmiechala sie najczesciej, to tatus najczesciej uczestniczyl podczas przekraczania kolejnych stopni rozwojowych. Teraz Bi konczy drugi tydzien w zlobku i niespodzianka! Nagle mamusia zaczela byc w cenie! To mamusia dostaje caluski i przytulanki bez dopraszania sie i bez specjalnego powodu. Kiedy tatus wraca z pracy i wyciaga rece po coreczke, ta kurczowo oplata mame za szyje, odwraca glowke i choc sie usmiecha to daje jasno znac, ze chce zostac na raczkach u mamy. Mama nagle dostala rowniez patent na wieczorne karmienie kaszka. Od tatusia Bi nie wezmie ani lyzeczki! Za to przyjdzie mama i nawet nie musi specjalnie spiewac zeby coreczka zjadla.
Ciekawe czy to jakas nowa "faza", czy ma to rzeczywiscie cos wspolnego ze zlobkiem? Bo widze w sumie Bi o zaledwie 2 godziny dluzej dziennie niz tata, wiec nie jest to jakas porywajaca roznica. Fakt, ze bycie tak faworyzowana bywa meczace, bo ma sie ciagle uwieszony u nogi "ogonek". A ja cieszylam sie, ze skoro tata wieczorami bedzie w domu to zajmie sie dzieckiem, a ja bede mogla porobic cos pozytecznego. A tu klops. Ale taki calkiem mily. :)

Za to od poniedzialku M. najprawdopodobnie wroci na nocna zmiane. To oznacza, ze znow bede z Bi cale wieczory sama, ale tez Bi bedzie w zlobku tylko pol dnia, na tyle, zeby tata mogl troche odespac.

A ja dzis rano zawzielam sie i spedzilam godzine na necie, ale zamowilam dwie sukienki slubne! Jedna jest typowo ciazowa i dluga, druga za to jest krotka, do kolan i nie jest typowo ciazowa, ale ma pas wyzej, wiec powinien mi sie brzuch jakos upchnac. Jak przyjda to przymierze i zdecyduje, ktory styl wole, no i czy rozmiar sie zgadza. I bede musiala dobrac jakies dodatki. Ech, jak ja tego nie lubie... Spodnie i bluzka, to moj zwykly stroj. :) I pantofelki na plaskim obcasie. Czasem kolczyki. I to wsio... A tu trza jakis wisiorek, kolczyki, buty, bolerko, bo do kosciola nie wypada z odkrytymi ramionami, nie mowiac o tym, ze moze byc lodowato... I cos na glowe. Welonu nie chce, ale moze jakis kwiat wpiety za uchem? Ble, to nie ja...
Przy okazji poszlam za ciosem i zamowilam Bi kiecke na nasz slub. Z nia przynajmniej nie ma problemu. Sukienusia jest na 18 miesiecy i powinna spokojnie pasowac. Przy okazji nie moglam sie nadziwic, ze sukienka dla takiego brzdaca kosztuje rownowartosc niemal 100 zl! Ale co tam, bedziemy w Polsce jeszcze na chrzcinach, wiec bedzie miala okazje ubrac ja ponownie. Zreszta, o maly wlos a z rozpedu kupilabym jej kiecuszke za ponad 200 zl! Dobrze, ze spojrzalam na cene zanim potwiedzilam zakup! Ale by bylo... :)

6 komentarzy:

  1. Grześ tez ma fazę "tylko mama", ale to takie cudne jest! I trwa chwilę, więc czerpię do rozpuku;)
    A zakupów nie zazdroszczę;))Buźka dla Bi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez staram sie jak najbardziej cieszyc sie ta faza, bo jak M. wroci na nocki i Bi znow bedzie spedzac wiekszosc dnia z nim, to ponownie odejde "w odstawke". :)

      Usuń
  2. nie miałam pojęcia, że ślub bierzecie!
    za to teraz rządna jestem szczegółów :D

    U nas Brzdące rozdzieliły swoje uczucia równomiernie, i mama i tata są fajni, przynajmniej na razie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, nie ma co opowiadac, bo bedzie bardzo skromnie. Cywilny wzielismy juz prawie 5 lat temu, a teraz bierzemy koscielny glownie, zeby rodzice Marcina przestali sie czepiac. :) Nie bedzie wesela, ani poprawin, tylko obiad dla rodziny. Zreszta na wiecej i tak nie mialabym sily... :)

      Usuń
  3. No to się doigrałaś słodkiego ciężaru... :-)) Może to dlatego, ze to Ty ją odwozisz do żłobka- więc może Bi myśli, ze jak nie będzie się do Ciebie przymilała to jej nie zabierzesz do domu :-))).
    Czy Bi będzie niosła Wasze obrączki? Bo to musiałby być prześliczny widok. Mały aniołek (pewnie głównie z wyglądu) w pięknej sukieneczce...
    Ja Ci zazdroszczę tych przygotowań i zakupów bo to uwielbiam.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez przeszlo mi to przez mysl. :) Wiec teraz, kiedy maz zacznie ja odbierac, Bi da mi w tylek podwojnie! ;)
      Myslalam o tym, zeby Bi niosla nasze obraczki, ale chyba jest za mala, nie ufam, ze pojdzie do oltarza bez zygzakow i skretow miedzy lawki. A w ogole to martwie sie, ze urzadzi histerie i podczas skladania przysiegi bedziemy musieli trzymac ja na rekach. Bo przeciez ona dziadkow praktycznie nie zna, bedzie u nich raptem 3 dni, a tu beda musieli ja trzymac. Jak zima przyjechali do nas to minely prawie 2 tygodnie zanim dala im sie wziac na rece! :)

      Usuń